A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) ügyfelei igényeihez igazítva kezdte el átalakítani ügyfélszolgálati tevékenységét még tavaly nyáron. A folyamat során a társaság a személyes ügyintézés helyett a sokkal inkább idő- és energiatakarékos digitális megoldásokra helyezi a hangsúlyt.
Az átalakítás következő lépéseként a NÚSZ Zrt. 2024. június 21-én megszűnteti a személyes ügyfélkiszolgálást Lajosmizsén. Ennek megfelelően: a NÚSZ Zrt. lajosmizsei ügyfélszolgálati irodájában 2024. június 21-én lesz lehetőség utoljára e-matricával és HU-GO elektronikus útdíjjal kapcsolatos ügyeket intézni.
Ügyintézésre a társaság videós ügyfélszolgálatát javasoljuk. A videós ügyfélszolgálat a nemzetiutdij.hu oldalon a „Videóhívás” gombra kattintva (videochat.nemzetiutdij.hu) érhető el hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között, magyar nyelven.
A NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálatának munkatársai telefonon továbbra is rendelkezésre állnak magyar nyelven minden nap reggel 6 és este 10 óra között a +36 36 587 500-as telefonszámon.
E-mailben az alábbi címeken érhető el az ügyfélszolgálat:
- e-matrica ügyekben: ugyfel@nemzetiutdij.hu,
- e-útdíj ügyekben: ugyfel@hu-go.hu.
A NÚSZ Zrt. személyes ügyfélszolgálati irodájának elérhetősége itt megtalálható.
E-matrica vásárlására a NÚSZ Zrt. nemzetiutdij.hu oldalát javasolja. Szintén ezen az oldalon érhető el Magyarország egyetlen hivatalos online e-matrica-lekérdező felülete.