Ügyfelei igényeihez igazítva átszervezi ügyfélszolgálati tevékenységét a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.). A folyamat során a személyes ügyintézésről a sokkal inkább idő- és energiatakarékos elektronikus megoldásokra terelődik a hangsúly, amivel egy újabb nagy lépést tesz a társaság a digitalizáció irányába.
Az átalakítás első lépéseként a NÚSZ Zrt. megszűnteti a személyes ügyfélkiszolgálást Nyíregyházán. A társaság Debreceni út 256. szám alatt lévő ügyfélszolgálati irodája 2023. augusztus 25-ig tart nyitva. Ennek megfelelően:
a NÚSZ Zrt. nyíregyházi ügyfélszolgálati irodájában 2023. augusztus 25-én lesz lehetőség utoljára
e-matricával és HU-GO elektronikus útdíjjal kapcsolatos ügyeket intézni.
Az említett folyamat során a NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálatának munkatársai telefonon zavartalanul állnak rendelkezésre magyar nyelven 0-24 órában a +36 36 587 500-as telefonszámon.
A társaság e-mailben az alábbi címeken érhető el:
e-matrica ügyekben: ugyfel@nemzetiutdij.hu,
e-útdíj ügyekben: ugyfel@hu-go.hu.
A NÚSZ Zrt. többi – pl. a legközelebbi debreceni – ügyfélszolgálati irodájának elérhetősége itt megtalálható.
E-matrica vásárlására a NÚSZ Zrt. nemzetiutdij.hu oldalán itt van lehetőség, Magyarország egyetlen hivatalos online e-matrica-lekérdező felülete pedig itt érhető el.