A hibás közleménnyel beérkező utalásokat visszaküldjük 2024. január 29-től!

Felhívjuk az előre fizetéses (EF) folyószámlát használó ügyfeleink figyelmét arra, hogy ne rutinból, a megszokott adatokkal indítsák a banki utalásokat, ehelyett fokozottan ügyeljenek a közlemény rovat megfelelő kitöltésére a folyamat során!

Kérjük tisztelt ügyfeleinket, fokozottan figyeljenek arra, hogy a társaságunk részére egyenlegfeltöltés céljából indított banki utalás esetén a közlemény rovatban minden esetben az új folyószámla azonosítójukat tüntessék fel az alábbiakban megadottak alapján.

Új folyószámla azonosítóját minden ügyfelünk megtalálja a HU-GO profiljában, valamint az ujfolyoszamla.nemzetiutdij.hu oldalon is van lehetőség tájékozódni róla az ügyfélazonosító megadásával.

 

A fentiek alapján, kérjük, hogy az átutalásokat az alábbiak szerint indítsák:

 

Kedvezményezett megnevezése: NÚSZ Zrt.

Kedvezményezett bankszámlaszáma: 10402166-49555557-57541313

Közlemény rovat:  ügyfélazonosító szám-új folyószámlaszám 

FONTOS! Az érintett úthasználó új folyószámla azonosítójának feltüntetése így történjen: ügyfélazonosító szám-új folyószámlaszám („ügyfélazonosító szám kötőjel új  folyószámlaszám”; fontos, hogy a kötőjel elé és után NE kerüljön szóköz!)

 

A banki átutalások automatikus feldolgozása és rögzítése a kívánt folyószámlán csak a közlemény rovat megfelelő kitöltése esetén történik meg.

 

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2023. január 29-én 0 órától a beérkező átutalások esetében, amennyiben a banki átutalás közlemény rovatának kitöltése nem megfelelő, vagyis nem a fent leírtaknak megfelelően kerül kitöltésre, akkor az átutalt összeget társaságunk az érintett ügyfél folyószámláján nem tudja jóváírni, így az átutalt összeget visszautaljuk az ügyfél bankszámlájára.