Kérjük tisztelt ügyfeleinket, fokozottan figyeljenek arra, hogy a társaságunk részére egyenlegfeltöltés céljából indított banki utalás esetén a közlemény rovatban minden esetben az új folyószámla azonosítójukat tüntessék fel az alábbiakban megadottak alapján.
Új folyószámla azonosítóját minden ügyfelünk megtalálja a HU-GO profiljában, valamint az ujfolyoszamla.nemzetiutdij.hu oldalon is van lehetőség tájékozódni róla az ügyfélazonosító megadásával.
A fentiek alapján, kérjük, hogy az átutalásokat az alábbiak szerint indítsák:
Kedvezményezett megnevezése: NÚSZ Zrt.
Kedvezményezett bankszámlaszáma: 10402166-49555557-57541313
Közlemény rovat: ügyfélazonosító szám-új folyószámlaszám
FONTOS! Az érintett úthasználó új folyószámla azonosítójának feltüntetése így történjen: ügyfélazonosító szám-új folyószámlaszám („ügyfélazonosító szám kötőjel új folyószámlaszám”; fontos, hogy a kötőjel elé és után NE kerüljön szóköz!)
A banki átutalások automatikus feldolgozása és rögzítése a kívánt folyószámlán csak a közlemény rovat megfelelő kitöltése esetén történik meg.
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2023. január 29-én 0 órától a beérkező átutalások esetében, amennyiben a banki átutalás közlemény rovatának kitöltése nem megfelelő, vagyis nem a fent leírtaknak megfelelően kerül kitöltésre, akkor az átutalt összeget társaságunk az érintett ügyfél folyószámláján nem tudja jóváírni, így az átutalt összeget visszautaljuk az ügyfél bankszámlájára.