Szegeden is a belvárosba költözik a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. ügyfélszolgálata

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. szegedi ügyfélszolgálati irodája 2020. november 9-től (hétfő) új helyen, a Honvéd tér 7. szám alatt várja majd partnereit és ügyfeleit a megszokott nyitvatartási időben és a már ismert szolgáltatásokkal.

Egyre nagyobb az igény arra, hogy a közlekedők az útdíjfizetéssel kapcsolatos ügyeiket városon belül tudják intézni, amihez igyekszik alkalmazkodni a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. „Ezen stratégiát követte társaságunk most Szegeden, továbbá korábban, amikor ügyfélszolgálati irodát nyitott Budapest központjában, és a belvárosba helyezte át ügyfélszolgálatát Székesfehérváron és Gyöngyösön. Az irodáinknak minden esetben olyan helyszínt kerestünk, amely nemcsak autóval, hanem tömegközlekedéssel, kerékpárral vagy akár gyalogosan is jól megközelíthető.” – mondta Bartal Tamás, a NÚSZ Zrt. vezérigazgatója.

A NÚSZ Zrt. szegedi ügyfélszolgálata a Budapesti út 2. szám alól költözik be a belvárosba, a Honvéd tér 7. szám alá.

A NÚSZ Zrt. szegedi ügyfélszolgálata a társaság 19 irodája között a legforgalmasabbak között van, évente közel 6 ezer ügyet intéznek itt a közlekedők, akik elsősorban olyan ügyfélszolgálati szolgáltatásokat vesznek igénybe az e-matrica vásárlás mellett, mint az átírás, rendszám vagy felségjel elírásának korrigálása, kettős vásárlás/visszavásárlás, továbbá pótdíjas ügyeket is intéznek, mint például a pótdíj maximalizálás kérése.

Csongrád-Csanád megyére érvényes e-matricából egyébként az idei év első 10 hónapjában több, mint 52,5 ezer darab fogyott, kicsivel több, mint a tavalyi év azonos időszakában. A megyék rangsorában ezzel az adattal Csongrád-Csanád a középmezőnyben van, a nyolcadik helyen áll.