Kiválóak az ügyfélkiszolgálásban

Idén rendezték meg hatodik alkalommal a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” versenyt”, ahol ismét összemérhették ügyfélkiszolgálásuk színvonalát hazánk vezető vállalatai. A verseny eredményhirdetésével egybekötött szakmai konferenciát november 6-án rendezték meg Budapesten. Az eseményen a hazai ügyfélszolgálati és marketing szakma, valamint a kereskedelmi és szolgáltatási szektor vezető szakértői vitatták meg az ügyfélkiszolgálás fejlődését és trendjeit.

A díjátadó gálán a verseny szervezéséért felelős ClientFirst Consulting ügyvezető partnere, Kricska István elmondta: „A konferencia a prémium kiszolgálás szellemében zajlik majd, ami ugyanis ma prémium, holnap már kötelező. A résztvevők arra keresik a választ, hogy mit jelent ma a prémiumszolgáltatás az üzleti életben, és miért érdemes a cégeknek erre koncentrálnia a jövőben, mi a siker kulcsa”.

A rangos szakmai megmérettetésen a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. második helyezést ért el nagyvállalati kategóriában a személyes, telefonos és elektronikus ügyfélszolgálati területeken egyaránt. A szakmai elismerések rangját tovább emeli, hogy mindezt olyan nemzetközi vállalkozásokkal való szoros versenyben sikerült elérni, mint például a Magyar Telekom, a Mercedes Benz Magyarország, a Provident, az Aegon, vagy éppen a DHL.