Elindult a HU-GO rendszer telefonos ügyfélszolgálata

2013.06.20-án elindult a HU-GO rendszer állandó call center ügyelete, ahol a nap 24 órájában több mint 70 munkatárs várja az ügyfelek telefonhívásait, hogy választ adjon a július 1-én induló útdíjfizetési rendszerrel kapcsolatosan felmerülő kérdésekre.

A rendszer működése kapcsán felmerülő felhasználói kérdésekre a call center 77 munkatársa válaszol 08:00-19:00 óráig magyar, angol, vagy német nyelven. Az orosz, lengyel, szlovák, illetve cseh megkereséseket az operátorok hétköznap 8:00 -16:00 óráig fogadják.

A telefonos ügyfélszolgálat munkatársai egy kétnapos oktatáson vettek részt, amelynek során sikeresen megismerték a HU-GO rendszer működésének alapjait és betekintést nyerhettek a felhasználói oldal részleteibe. A  HU-GO kommunikációs csapata, a mélyebb rendszerismeretnek köszönhetően folyamatos támogatást tud nyújtani a call center munkatársainak tevékenységéhez, így segítségükkel az ügyfelek bármikor naprakész információhoz juthatnak.

A call center telefonszáma: +36 1 / 688 6060