Call Center

Az alábbiakban a call center menüstruktúráját tekintheti meg a könnyebb eligazodás érdekében: 

 

1. gomb - E-matrica ügyintézés

                1.1. gomb – E-matrica információk

                1.2. gomb – Pótdíjreklamáció

                 1.3. gomb – Általános információk a használati díjas rendszerről

2. gomb - E-útdíj ügyintézés

                2.1. gomb – E-útdíj fizetés

                2.2. gomb – Bírságolás

                2.3. gomb – Általános információk

                                    a megtett úttal arányos útdíjszedési rendszerről

3. gomb - Ügyfélszolgálati irodák címe, nyitvatartása

                 3.1. gomb - Budapest és Pest megye

                 3.2. gomb - Bács-Kiskun, Békés, Csongrád és Baranya megye

                 3.3. gomb - Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar, Heves,

                                     Jász-Nagykun-Szolnok és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

                 3.4. gomb - Fejér, Veszprém, Zala,

                                     Vas és Győr-Moson-Sopron megye

4. gomb - Adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás

 

Telefonos ügyfélszolgálatunk terheltsége

A kimutatás tájékoztató jellegű, áltlagos statisztikai mutatók alapján készült, amelyek nem jelentenek garanciát a tényleges várakozási időre.